söndag 10 februari 2013

Målen för 2013.

Har funderat på vad jag har för mål för mina hästar året 2013.
Prinsen hoppas jag ska ge mig min första tränarseger. Hålla honom pigg och välmående (men det gäller förstås alla hästarna), så han kan tävla på. Starta i sulkylopp och prova om montélopp är något för honom. Bygga mer muskler på rygg o bak.
Målet med Vauban är att kvala honom. Bygga upp honom försiktigt och jobba på hans motivation och skalle.
Solros mål är att hon ska slippa fler problem med sina ben och att hon ska kunna träna på och börja utvecklas till den vinnarhäst som jag tror att hon kan bli, bara hon får möjligheten, för skallen tror jag att hon har. Dyker det upp fler problem som måste opereras eller inte går att lösa ska jag nog betäcka henne istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar