torsdag 28 februari 2013

Veckan så här långt.

I tisdags var jag ute på en mystur med Vauban. Körde i skritt och joggade. Han börjar piggna till lite nu och vill gärna öka traven när vi joggar, härligt!
I onsdags körde vi några varv på banan hemma med Prinsen och Vauban. Vi har några som håller på och röjer upp lite längs vägarna i skogen, så det låg lite kvistar över ena långsidan, därför vi fick köra på den lilla banan. Vi har en liten, kanske 600m bana som mina föräldrar anlade först, sedan när de fick mer mark så byggde de ut den till en 1000m bana. Så den ena långsidan på lilla banan är gräsväg som vi inte använder så ofta. Jag drömmer om att göra om den till en tung sandväg, men den är bara ca 300m, så det kanske är lite kort och väldigt dyrt att köpa sand gissar jag.
Idag fyller jag år och det var fruset i marken på morgonen så hästarna har fått ledigt.
Solrosen har varit lite snorig, men ingen feber, hoppas de andra klarar sig undan förkylning. Nu är det halvtid efter operationen för henne innan hon får börja tränas igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar